Џипитка

Дебела домаћица

Kovanice na naš način

на 06/06/2014

Znate li šta je NIZBRDAŠCE? To je nizbrdica, onako kako je vidi moj sin. Juče je učio da vozi rolere, pa mu se, taman što je pustio moju ruku i konačno se oslobodio da vozi sam, na putu našlo gore pomenuto NIZBRDAŠCE, pa ga je ubrzalo.

A mene, ta nova reč žacnula pravo u srce. I podsetila me na to koliko ih beskrajno volim.

Isto kao i ćerkino Kilo, Lalo, Ćulo, Budžo, kad nam se, u uzrastu od jedno četiri godine, umiljavala.

Оставите одговор

